CruiseAzie - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Carla en Jan Koks - WaarBenJij.nu CruiseAzie - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Carla en Jan Koks - WaarBenJij.nu

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Carla en Jan

04 April 2016 | Nederland, Uithoorn

Een verslag vanaf de Indische Oceaan.
Na de chaotische douane van Dubai, moesten een stempel halen bij de imigration, een heerlijke nacht doorgebracht op de 24ste etage van een hotel, 's morgens wat chaotisch vertrek naar het schip de Costa Fortuna, nadat we ingescheept waren moesten we de sloepenrol meedoen en daarna het schip verkent. 'S avonds heerlijk gedineerd en leuke medereizigers ontmoet. De volgende dag de excursies uitgezocht en geboekt en voor de rest van de dag heerlijk ontspannen en op z'n tijd een drankje, na het diner heerlijk uitgegaan. Vandaag de tweede dag op zee, heerlijk ontspannen en effe in de zo'n liggen.
Morgen (5 april) komen we aan in Mumbai (India).

• 04 April 2016 - 11:14

Marjo:

Lieve Carla en Jan,
    Na de verkenning van het schip kunnen jullie nu genieten aan boord. Gister een gezellige familiebijeenkomst gehad. Jammer dat jullie er niet bij konden zijn. Is het niet erg warm op de Indische oceaan? Geniet morgen in Mumbai.
    Lfs Marjo

• 05 April 2016 - 09:20